Today is a good day
2011-06-19 @ 08:04:00 Me, Myself and I

Good morning!

Idag har jag planerat med Malin - min babe - att hon ska komma hit med sin medryttarhäst, Roxanne.
Vi ska rida ut en tur tillsammans, jag på min lilla ponni chey och hon på sin mycket-större-fuxfärgade-häst.
Hehe, jag kommer känna mig krympt, lätt!
Anyway, vi ska i allfall ha ett 'snack' om våra sommarplaner - som betyder att vi ska diskutera om Roxanne ska stå hos oss i någon vecka då jag och Malin ska ha ett 'ridläger' together. Ridläger är väll att verkligen ta i, men det är vår lilla titel på det hela. Vi har planerat allt som vi ska göra med hästarna, och förutom oss två så har vi även förhoppningsvis fått med oss Caroline. OM hon har en häst tills dess.
Annars har jag varit som värsta Einstein och tänkt ut en smart men mycket enkel reserv-plan.
Caroline får ta Melcie och jag får ta Jonkheer, lätt som en plätt!





                                                               ~flower power~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback