Sleep well
2011-07-03 @ 23:46:21 Me, Myself and I

Har en dejt med kudden tidigt idag...
Blir att siga upp klockan fem i morgon och åka i väg med bilen till Falsterbo. Ska dit med lite folk från min hoppgrupp. Hoppas och tror att det kommer blir riktigt awesome, i will.
Fårse om jag köper någoting, vilket jag tror att jag absolut kommer att göra. Jag, inne i en hästaffär - resulterar till att jag alltid får med mig något hem på ett eller annat sätt.
Nu ska jag i allafall sova, uhj - det kommer att vara hemskt att gå upp så tidigt i morgon, har inte fått in mina rutiner nu när det är lov.

                                                ~I brist på andra bilder på min sweet:a laptop~




 


Kommentarer
Postat av: anida

fin blogg :)

2012-01-26 @ 16:28:31
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback