The strawberry power
2011-07-03 @ 21:33:04 Me, Myself and I

Dagen har spenderats med underbara, översöta, finaste bästevännen/systern/hattifnatten Caroline.
Henne har jag inte direkt sett på år (!!), det känns så i allfall - fast vi bara varit i från varandra i ungefär två veckor.
Trevligt har det i allfall vart, och jag är odödlig nu om det nu är så att 'ett skratt förlänger livet'. Det var inte bara ett skratt, utan... biljoner miljoner.
Haha, jag och Carro är super proffsiga smultronplockare, vi har tillbringat en lång tid med huvudena nere i det höga sommargräset i jakt på sommarens röda skatt. Ärligt talat så är jag en aningen stolt över vad jag har åstakommit, I got the power, folkz.



~Tom skål -och sedan - poff - fylld skål~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback